torstai 30. kesäkuuta 2016

Kesäyö

Puutarhurin tuntee myös siitä, että se kumman usein hiippailee hiljaa puutarhassaan nenä väristen ja silmät tarkkana pysähdellen tutkimaan, ihastelemaan ja juttelemaan. - Ah, sinäkin olet herännyt! - No voi, mitä sinulle on sattunut! - Voi kun sinä olet kaunis!

Eikä tämä homma riitä vain aamuisen eikä päivittäin, vaan myös yösyvännä! Onko tuttua? Pihalta löytyy seurakunta, ystävät ja se suuri perhe.

Tällaiselta näytti puutarhani yöusvassa viime öisessä valossa klo 11.00 aikaan.









Pariisin kevät - Kesäyö

8 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat, tosin minusta klo 23.00 on vielä iltaa. Olen sellainen kukkuja, ettei pahemmasta väliä.
    Vallan upea tuo valkoinen/kermanvaalea lupiini.

    VastaaPoista
  2. Toinen yökukkuja täällä. Kesäöissä on taikaa!

    VastaaPoista
  3. Hui, hai! Minullakin menee tuonne kahteen, ennen kuin muistan, että kai nukkuakin pitäis. Ainakin silloin, kun olen pienet päivätorkut ottanut. Yöt ovat niin kauniita ja valo kantaa!Ja pitäähän sitä kirjaakin ehtiä jossakin välissä lukea.

    VastaaPoista
  4. No just noin..yöt ovat niin ihania just kesällä miksei muutenkin.
    Puutarha näyttää aivan satumaiselta ja ne kaikki metsän äänet.
    Oon täydellinen yön eläjä. Harmittavaa ett isäntä on vastakohta.
    Niin kauniit kuvat sinulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla oli juuri samoin mieheni kanssa. Silloin se oli hieno juttu, kun joskus pojat pienenä valvotti iltayöstä tai heräsivät aikaisin. Hoidimme asiat aamuvirkun ja yövirkun mukaan. Myöhemmin ukkoni lähti usein aamulla kalaan tai kalasatamaan ja minä sain nukkua.

      Poista

Olen iloinen kommenteista!