torstai 18. kesäkuuta 2015

Hyvää Juhannusta!

Omenapuu on kukkinut voimakkaimmin kuin koskaan ennen. Ehkä kerrankin saanut tarpeeksi vettä.

Harmaissa päivissä se on ollut kuin valkoinen aurinko puutarhassani.

Otin siitä monta kuvaa, mutta en osaa sanoa mikä niistä olisi paras. Kolmonen on minun numeroni, joten nyt laitan kolme kuvaa tästä vanhasta puukaunottaresta.




Ehkä tämä alimmainen on paras, koska siinä yhdistyy pihapiiri ja omenapuu.

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE LUKIJOILLENI!

Tove Janssonin runo:

Muumipeikon juhannusruno

Pään painan ruohikolle ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella, mä tahdon olla vain.
Sen viisaammat voi tehdä, mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut ja luonnon loiston nään.
Voi leikitellä mielikseen, voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan ja maata vaan.
Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.


Romanssifantasia, Matti Tuhkala (isäni) serkkuni Craig Johnson pianossa. Kuuntelisin tätä vaikka kuinka...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kommenteista!