torstai 5. tammikuuta 2012

Marssin Marsin kyydille

Mars-planeetta, kuva Wikipediasta

Varmaan se, että puutarhaa on turha aivan kauheasti tähän aikaan vielä suunnitella, tekee sen, että astrologinen tutkimus vetää minua puoleensa. Niin paljon, että perustin siihen oman blogin. http://marsinkyydis.blogspot.com/

Olen lukenut paljon Marsista, ja aina sen uusi tieto yllättää minua. Mars astrologisesti on kuitenkin minulle aika tuntematon vielä. Nyt kun Mars on kiertänyt yhden kerran ympäri siihen samaan pisteeseen, jossa minä synnyin Maan pinnalla klo 19.oo, kun Mars oli Neitsyen tähtikuviossa. Nyt se kävi samassa kohdassa. Sitä kutsutaan Marsin paluuksi, jolloin alkaa uusi astrologinen kierros minun syntymäkarttaani nähden kaksi vuotta eteenpäin. Mars kierto kestää Auringon ympäri noin kaksi vuotta.

Siksi perustin Mars-blogini. Haluan tutkia sekä astrologista ja astronomista Marsia, sen liikkeitä, kulmia ja vaikutusta omaan elämääni. Nyt kun se käväisi tuossa samassa pisteessa Neitsyessä, lähti liikkeelle uusi aika ja uudet toimet, toivottavasti. Tosin Mars perääntyy helmikuussa ja tulee uudelleen tuohon samaan pisteeseen. Jo sekin on jännittävää tutkia.

En minä täälläkään jätä astrologiaa täysin syrjään. Onhan minulle tulossa ruusublogini auringonpaluu, jota on hauska katsoa. Ja koko blogihistoriani tilanne. Mutta tämä tila on edelleenkin (huolimatta sängyistä ja homeista ja muista)  puutarhalle ja ruusuille ja monta asiaa mielessä, saattepa nähdä.

Kuitenkin, olisin iloinen, jos astrologiasta ja tähtitaivaasta kiinnostuneet kurkkaisivat Mars-sivustollekin ja antaisivat terveisiä ja kommentteja. Näinhän oppisin enemmän. Tutoreita tarvitaan!

Oliskohan tämä Marsimaista liikettä ja rytmiä? Paras robottitanssi koskaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kommenteista!